Opis produktu
Lider w lidze wysokich osiągów
BF 8 i BF 10 są najszybszymi 4-suwowymi silnikami, które osiągają najlepsze przyspieszenie w całym zakresie obrotów, a także najniższą prędkością trollingu, jeśli tylko tego potrzebujesz.
100% efektywność spalania
Dzięki innowacyjnej konstrukcji cyfrowego i wodoodpornego układu zapłonu, BF 8 efektywnie spalają każdą kropelkę paliwa. Zastosowano w nich także wahadłowy amortyzator drgań oraz specjalne tłumiki szmerów ssania układu dolotowego powietrza, które dodatkowo obniżają poziom emitowanego hałasu.
Zwrotność pod ręką
Intuicyjna obsługa i przyjemne pływanie. Wystarczy wybrać miejsce, kierunek i prędkość, a silnik BF 8 praktycznie sam Cię poprowadzi. Duża i wygodna dźwignia zmiany biegów z przodu silnika, łatwy w obsłudze pierścieniowy regulator oporu rączki gazu, wygodna regulacja oporu obrotu kolumny zapewniają bezpieczne i komfortowe sterowanie łodzią.
Z Hondą na pokładzie zawsze będziesz czuć się pewnie i bezpiecznie, niezależnie od odległości czy warunków atmosferycznych.
BF 8 i BF 10 mogą być także stosowane do ciężkich łodzi wypornościowych, ponieważ standardowo solidna przekładnia z unikalnym, bocznym systemem wydechu spalin na biegu wstecznym jest przystosowana do pracy z czterołopatowymi śrubami Power Thrust, które zapewniają przyrost uciągu o 15 % przy pływaniu w przód i 60 % na biegu wstecznym.
| Model | BF 8 DK2 SHU |
| Cylindry | 2 cyl. OHC |
| Poj. skokowa | 222 cm3 |
| Obr. max | 4.500 – 5.500 |
| Moc max. KM | 8 |
| Chłodzenie | wodne |
| Zasilanie | gaźnik z pompą przyspieszającą |
| Zapłon | PGM-IG |
| Rozruch | ręczny |
| Pojemność zbiornika paliwa | 12 litrów |
| Przełożenie | 2.33 |
| Ładowanie akumulatora | 6 A |
| Wysokość pawęży (mm) | S – 433 |
| Ciężar (kg) | 42 |
| Podnoszenie i regulacja | ręczne |

