Opis produktu
Najmniejszy i najlżejszy silnik zaburtowy 4-suwowy Honda Marine z krótką pawężą do napędu niewielkich łodzi. Kompaktowy, lekki (13 kg) prosty w obsłudze i objęty najdłuższą gwarancją.
Seria DH obejmuje udoskonalenia techniczne w stosuku do modelu z 2015 r.
- Nowa, efektowna pokrywa silnika
- Wygospodarowane dodatkowe miejsce pod pokrywą, pozwoliło zwiększyć pojemność zbiornika paliwa z 1,0 do 1,1 litra, która przekłada się na zwiększenie zasięgu łodzi.
- Nowa obudowa sprzęgła odśrodkowego z odpowitrznikiem
- Zwiększony, wygodniejszy otwór wlewu oleju silnikowego.
- Zmieniony korek wlewu paliwa (modyfikacja w związku z najnowszymi wymogami Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska EPA).
- Zmieniony sposób zabezpieczenia przewodu paliwowego (modyfikacja w związku z najnowszymi wymogami Amerykańskiej Agencji Ochrony Środowiska EPA).
Dane Techniczne
Silnik zaburtowy 2,3 KM, 1-cylindrowy, pojemność 57 cm3
Chłodzenie silnika Powietrze
Chłodzenie kolumny i wydechu spalin Woda
Zapłon tranzystorowy
Rozruch ręczny Tak
Sterowanie rumplem Tak
Zbiornik paliwa (litry) Wewnętrzny 1litr
Kontrola poziomu oleju Okienko kontrolne
Podnoszenie ręczne Tak
Podpora na płytkie wody Nie
Blokada obrotu kolumny Tak
Sterowanie gazem w rączce Wersja H
Sterowanie gazem suwakiem na silniku Wersja SU/LU
Obrót kolumny o 360 stopni Tak
Trymowanie i podnoszenie ręczne Pozycje 4+1
Blokada rozruchu na biegu Nie
Podwójny system poduszek antywibracyjnych Nie
Ładowanie akumulatora z regulatorem napięcia Nie
Potrójna powłoka antykorozyjna Tak
Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne Tak
Wyłącznik bezpieczeństwa Tak
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika Nie
Podwodny wydech spalin Tak
Wysokość pawęży (mm) 420
Ciężar (kg) w zależności od wersji 12,5