Jak dbamy o Twoje bezpieczeństwo?
Dane osobowe Klientów oraz informacje o zamówieniach są zabezpieczone i wykorzystywane jedynie w celu realizacji zamówień. Nie są one nigdy udostępniane podmiotom trzecim, nie wysyłamy niepożądanych maili reklamowych. Każdy Klient ma prawo do wglądu, poprawiania i usunięcia swoich danych z naszej bazy.
Bezpieczeństwo elektronicznych transakcji, w tym płatności kartą, gwarantuje ING Bank Śląski.
Zamówiony towar wysyłamy w oryginalnych opakowaniach wraz z gwarancją i dowodem zakupu ubezpieczonymi przesyłkami kurierskimi. Klienci mogą śledzić status swoich przesyłek na bieżąco przez internet (usługa Track & Trace).
Wszystkie towary w naszym Sklepie objęte są przynajmniej roczną gwarancją (minimum dwa lata w przypadku konsumentów, szczegóły warunków gwarancyjnych poszczególnych producentów mogą się różnić). Wszyscy producenci, z którymi współpracujemy, posiadają rozległą sieć punktów serwisowych obejmującą obszar całej Polski. Wydawana przez nas gwarancja jest honorowana w każdym takim punkcie. Każdy produkt sprzedawany w naszym Sklepie posiada certyfikat CE i spełnia wszelkie określone prawem wymogi. Produkt zakupiony przez konsumenta na odległość może być zwrócony zgodnie z obowiązującym prawem w terminie do 14 dni.
Jak robić zakupy?
Aby zostać nowym Klientem w Sklepie Internetowym, dobrze jest założyć Nowe konto. Do rejestracji konieczne jest posiadanie adresu e-mail. Rejestracja jest pomocna przy weryfikacji zamówień, usprawnia też proces ich realizacji.
Aby złożyć zamówienie, edytować swoje dane i przeglądać zamówienia, należy się zalogować. Do zalogowania proszę użyć swojego adresu e-mail i hasła.
Jeśli jednak nie chcą Państwo zakładać konta w naszym sklepie, istnieje możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji.
Przedsiębiorcy, którzy przy rejestracji/zamówieniu podali nr NIP otrzymają wraz z towarem fakturę VAT.